کد خبر: 394153
۰
۰
نسخه چاپی
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم در نشست تخصصی «هوش مصنوعی و کارکرد آن در هنر» عنوان کرد؛

دعوت از دانشجویان هنر دانشگاه علمی کاربردی استان قم به شرکت در بخش هنر های تجسمی جشنواره کتابخوانی رضوی

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم در حاشیه نشست تخصصی «هوش مصنوعی و کارکرد آن در هنر» از دانشجویان گروه هنر دانشگاه علمی کاربردی استان قم برای شرکت در دوازدهمین دوره جشنواره ملی کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش قم پرس ; نشست تخصصی «هوش مصنوعی و کارکرد آن در هنر» با حضور محمد رستمی، مدیر دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد قم؛ مهدی توکلیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و جمعی از اساتید و دانشجویان هنر دانشگاه علمی کاربردی استان قم در سالن همایش شهدای مدافع حرم دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد قم برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم در این همایش ابراز داشت: دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از بهمن ماه سال گذشته در حال برگزاری است و در این دوره از جشنواره، بخش ویژه هنرهای تجسمی (نقاشی، طراحی، کلاژ، خطاطی و خوشنویسی) نیز اضافه شده است که شما هنرمندان و دانشجویان هنرمند می توانید با محوریت کتاب های معرفی شده در این دوره از جشنواره، آثار هنری خلاقانه ای را تولید کرده و با مراجعه به درگاه razavi.samakpl.ir در این جشنواره شرکت کنید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به زودی کارگاهی یک روزه با حضور دانشجویان هنر دانشگاه فنی و حرفه ای و برخی از نویسندگان جشنواره کتابخوانی رضوی خواهیم داشت که با عنوان «کرامت کریمانه» برگزار می شود. امیدواریم بتوانیم کارگاه مشابهی نیز با همکاری دانشگاه علمی کابردی و جهاد دانشگاهی با محوریت «تاثیر هنر بر خوانش کتاب» با حضور شما علاقه مندان و هنرمندان استان برگزار کنیم.

دعوت از دانشجویان هنر دانشگاه علمی کاربردی استان قم به شرکت در بخش هنر های تجسمی جشنواره کتابخوانی رضوی

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید