کد خبر: 394157
۰
۰
نسخه چاپی

ضرورت یکسان‌سازی شکلی غرف و کیوسک‌های سطح شهر قم

مدیر منطقه هفت شهرداری قم گفت: باید از تجربیات در ساماندهی کیوسک‌ها و غرفه‌ها در میدان شهید مطهری استفاده کنیم.

ضرورت یکسان‌سازی شکلی غرف و کیوسک‌های سطح شهر قم

به گزارش قم پرس ; محمد رمضانی در جلسه ساماندهی و انتظام بخشی به غرفه‌ها، کیوسک‌ها و دکه‌های سطح مناطق و بوستان‌های شهری قم اظهار داشت: از ابتدای فعالیت در این منطقه، کار ساماندهی و جمع‌آوری دکه‌ها و غرفه‌های فاقد مجوز به‌خصوص در میدان شهید مطهری و پارکینگ شهر را در دستور کار قرار دادیم.

وی با بیان اینکه همراهی مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر و سایر سازمان‌ها در ساماندهی دکه‌ها و غرفه‌ها در سطح مناطق اهمیت زیادی دارد، تصریح کرد: در بسیاری از کشورها و کلان‌شهرهای جهان نیز به این امر توجه می‌شود و دکه‌ها و غرفه‌ها در جهت خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان، ساماندهی و مدیریت و نظارت می‌شوند.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم ابراز کرد: یکی از دغدغه‌های مهم در میدان شهید مطهری، عدم ساماندهی برخی از غرف است؛ البته در مورد میدان مطهری و برخی از واحدهای تجاری و غرف برای ساماندهی طرحی ارائه شد که هیچ‌یک از صاحبان واحدها زیر بار نمی‌رفتند.

وی با تأکید بر اینکه در این راستا جلسه‌ای با مالکین برگزار و مشوق‌هایی را در نظر گرفته شد که تا حدی اقدامات خوبی شکل گرفت، عنوان کرد: باید از تجربیات در میدان مطهری در ساماندهی کیوسک‌ها و غرفه‌ها استفاده کنیم، حتی برخی از سازمان‌ها کیوسک مربوط به خود را از میدان مطهری جمع کردند و همدلی خوبی شکل گرفت.

رمضانی خاطرنشان کرد: ساماندهی و زیباسازی اهمیت زیادی دارد و یک‌شکل شدن غرف نیز می‌تواند برای فعالان در این زمینه دارای جذابیت باشد، امروز فضای زیبایی پشت مترو شکل‌گرفته است و ساماندهی خوبی را شاهد هستیم.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید