کد خبر: 394160
۰
۰
نسخه چاپی

اجرای فاز نخست ساماندهی و انتظام بخشی به غرف و کیوسک‌های شهر قم

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم گفت: موضوع ساماندهی و انتظام بخشی به کلیه غرفه‌ها، کیوسک‌ها و دکه‌های سطح مناطق شهری و بوستان‌های قم اهمیت زیادی دارد.

اجرای فاز نخست ساماندهی و انتظام بخشی به غرف و کیوسک‌های شهر قم

به گزارش قم پرس ; سید محسن میرهادی در جلسه ساماندهی و انتظام بخشی به غرفه‌ها، کیوسک‌ها و دکه‌های سطح مناطق و بوستان‌های شهری قم اظهار داشت: قرار است در فاز نخست سامان‌دهی در کوتاه‌مدت، بحث نظم و انضباط پیرامون دکه‌ها را انجام دهیم.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم افزود: در بحث جمع‌آوری، اقدامات رنگ‌آمیزی و نمونه‌هایی را که قرار است تعویض شود، با همکاری مناطق و سازمان‌ها، سامانه‌ای اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه موضوع ساماندهی و انتظام بخشی به کلیه غرفه‌ها، کیوسک‌ها و دکه‌های سطح مناطق شهری و بوستان‌های قم اهمیت زیادی دارد مطرح کرد: نباید هر کس نسبت به آن بی‌تفاوت باشد.

میرهادی عنوان کرد: تشکیل یک کمیته فنی در این خصوص ضرورت دارد تا به جهت ساختار، بحث فرآیندی که مجوز صادر می‌شود یا به‌نوعی مجدد تمدید کنند، تصمیم‌گیری شود.

وی خاطرنشان کرد: در یک فرآیند باید مرجع صادرکننده مجوز سازمان باشد تا نظر منطقه، اداره کل تخلفات، نظارت یا سازمان‌ها به‌نوعی مورد توجه قرار بگیرد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید