کد خبر: 394195
۰
۰
نسخه چاپی

هم اندیشی رئیس و کارشناسان بهزیستی شهرستان قم با مسولین مراکز مثبت زندگی

نشست هم اندیشی رئیس و کارشناسان مراکز مثبت زندگی بهزیستی قم جهت ارائه آسانتر خدمات برگزار شد.

هم اندیشی رئیس و کارشناسان بهزیستی شهرستان قم با مسولین مراکز مثبت زندگی

به گزارش اقتصاد آینده : به منظور تبادل نظر ، هم اندیشی ، بررسی عملکرد و احصاء نقاط قوت و ضعف مراکز و آشنائی مسولین فنی مراکز مثبت زندگی با دستورالعملهای ابلاغی امروز این نشست هم اندیشی در سالن اجتماعات بهزیستی شهرستان قم برگزار شد.
علیشیری خاطرنشان کرد : در این نشست به بررسی عملکرد مراکز مثبت زندگی در خصوص اجرای برنامه ها بر اساس دستورالعمل ها و شیوه نامه های ابلاغی به مراکز خدمات بهزیستی و ضرورت پیگیری وضعیت مددجویان و تکمیل نواقص پرونده های واگذاری پرداخته شد و کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان قم در حوزه های تخصصی به بیان انتظارات و دیدگاه های خود پرداختند و در ادامه مسئولین فنی مراکز مثبت زندگی نیز نقطه نظرات و پیشنهادات خود را عنوان و درباره رفع مشکلات و نقایص گفتگو و تبادل نظرکردند.
علیشیری با اشاره به فعالیت 23 مرکز مثبت زندگی در استان قم و واگذاری 6862 پرونده مددجوئی به این مراکز و ارائه خدمات ۲۲ گانه شامل: ثبت درخواست تشکیل پرونده و پاسخگویی به مراجعین، مصاحبه اولیه، اخذ و بررسی مدارک، بازدید منازل مددجویان در صورت نیاز، تحلیل، تشخیص و تعیین اولویت های مورد نیاز مددجویان، پیگیری امور مددکاری خانواده، ارجاع به مراکز سطح بالاتر و نیازسنجی‌های محله و... را از جمله خدمات ۲۲ گانه در مراکز مثبت زندگی برشمرد و از برنامه سازمان در زمینه افزایش مراکز و گسترش خدمات در آینده خبر داد .

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید