امروز: چهارشنبه, ۰۳ بهمن ۱۴۰۳ برابر با ۲۲ رجب ۱۴۴۶ قمری و ۲۲ ژانویه ۲۰۲۵ میلادی
کد خبر: 430833
۰
۰
نسخه چاپی

درخشش آبفای قم در نخستین دوره جایزه ملی مدیریت ارتباط با مشتریان

شرکت آب و فاضلاب استان قم در نخستین رویداد جایزه ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، موفق به کسب سه عنوان برتر شد.

درخشش آبفای قم در نخستین دوره جایزه ملی مدیریت ارتباط با مشتریان

به گزارش قم پرس، نخستین رویداد جایزه ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تقدیر از شرکت‌های برتر در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان برگزار شد.

شرکت آب و فاضلاب استان قم در این مراسم که با حضور دکتر امینی، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و جمعی از مدیران صنعت آب و فاضلاب برگزار شد، عملکردی درخشان داشت و توانست به عناوین برگزیده دست یابد.

در این مراسم از تلاش‌های مهندس مهدی نظرزاده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم و سایر کارکنان این شرکت به دلیل عملکرد موفق در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان و قرار گرفتن در بین دفاتر برگزیده مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت‌های آب و فاضلاب کشور در سال ۱۴۰۲ قدردانی شد.

همچنین، مهندس عبدالحمید توکلی‌بینا، قائم‌مقام و معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت آب و فاضلاب قم در این مراسم به‌عنوان یکی از ۱۰ فرد تأثیرگذار سال در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

در بخش دیگری از این مراسم، از قاسم معارف‌وند، مدیر دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان قم، به دلیل کسب مقام دوم در دو بخش «ارائه خدمات تعاملی مستمر و سفر مشتری» و «برنامه‌های وفاداری مشتری و جلب مشارکت مردمی» و همچنین مقام سوم در «به‌کارگیری فناوری‌های نوآورانه» قدردانی شد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید