کد خبر: 342766
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

پرت کردن جسد مرد مارگزیده به داخل رودخانه! (۱۵+)

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شیوع کرونای مرگبار در هند و بالا رفتن شمار قربانیان کرونا در این کشور، مردم هند با یک بحران تازه مواجه شدند، افزایش هزینه سوزاندن مردگان! اما این مورد تنها مربوط به قربانیان کرونا نبود بلکه سایر افرادی را که بر اثر مرگ طبیعی یا حوادث دیگر جان خود را از دست می‌دادند نیز شامل می‌شد. همین مسئله موجب شد تا برخی از خانواده‌های هندوستانی به دلیل عدم توانایی در تامین هزینه سوزاندن اجساد، آن‌ها را در طبیعت رها کنند.

در اتفاقی که به تازگی رخ داده است یک خانواده هندوستانی که قادر به تامین هزینه سوزاندن جسد متوفی خود نبودند آن را به داخل رودخانه انداختند. این اتفاق روز شنبه و در منطقه «بهاگاپور» واقع در ایالت بیهار (بهار) رخ داد. رسانه‌های محلی هویت جسد را «میتهیلِش کومار» اعلام کرده اند که بر اثر گزش مار سمی جان خود را از دست داده بود.

بنا به این گزارش، پس از آنکه از خانواده متوفی خواسته شد تا مبلغ ۱۳۰۰ دلار برای سوزاندن جسد متوفی پرداخت کنند آن‌ها تصمیم گرفتند تا این جسد را در آب رودخانه رها کنند. این در حالی بود که بعدا پیشنهاد پرداخت مبلغ ۱۵۰ دلار برای سوزاندن جسد داده شد که خانواده متوفی توانایی پرداخت همین مبلغ را نیز نداشتند. آن‌ها در تصمیمی عجیب جسد خود را ۳۰ مایل دورتر از محل زندگی شان در داخل یک رودخانه رها کردند.

جسد مرده

وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که یک ماه پیش نیز خبری در مورد رهاکردن اجساد کرونایی در حریم رودخانه سائورا در ایالت بیهار منتشر شده بود.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس