بزرگترین مرکز واکسیناسیون استان مرکزی در اراک آغاز به کار کرد

«یاسر قربانی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۲۰ محل تزریق واکسن برای گروه‌های هدف در مصلی اراک پیش بینی شده و ۱۰۰ نیرو شامل درمان، حفاظت، پشتیبانی، خدمات و تدارکات در این مجموعه همکاری دارند.

وی توضیح داد: گروه هدف ۲ هزار نفری، شامل افرادی است که نوبت دوم تزریق واکسن آسترازنکای آنان فرا رسیده و از امروز در مصلی اراک واکسینه می‌شوند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: دسترسی آسان مردم شهر اراک برای مراجعه و پیگیری امور تزریق واکسن و نیز بهره‌مندی فضای مناسب و بزرگ برای پارک خودروها از ویژگی‌های مصلی بیت‌المقدس اراک به‌منظور تبدیل به مرکز جامع واکسیناسیون است.

رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برای تبدیل بخشی از مصلی بیت‌المقدس اراک به مرکز بزرگ واکسیناسیون همکاری تنگاتنگی داشته و راه‌اندازی این کانون کیفیت بخشی در خدمات و سرعت ایمن سازی را بالا می‌برد.

قربانی افزود: همچنین گروه سنی ۵۸ تا ۶۰ اراک نیز بدون ثبت نام در سامانه برای دریافت واکسن به سه مرکز شهید ساکی، گردو و شهید ثامنی در این شهرستان مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: در شهرستان‌ها نیز گروهای سنی یاد شده بدون ثبت نام می‌توانند به مراکز تزریق مراجعه و واکسن دریافت کنند.

۶ شهر اراک، خمین، ساوه، محلات، زرندیه و دلیجان از توابع استان مرکزی بر اساس رنگ‌بندی کرونایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شرایط قرمز هستند و مناطق خنداب، شازند، تفرش، فراهان و آشتیان نیز در فهرست مناطق نارنجی قرار دارند.

نخستین مورد مثبت ویروس کرونا استان مرکزی، اول اسفندماه سال ۹۸، پس از قم در اراک به ثبت رسید.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید