کد خبر: 347195
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

درخشش خاص خودرو آئودی RS6 با نام تجاری Ipanema Is Peak Wagon + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خودرو آئودی RS۶ Avant یکی از سریع‌ترین خودروهای خانوادگی و با گیربکس اتوماتیک بوده که به نظر بسیار قدرتمند است.

این خودرو به دلیل قابلیت‌های زیاد و رنگی جذاب گزینه گران قیمتی است و با هزینه ۲۹۰۰ یورویی (۳۴۰۰ دلار) ساخت کشور آلمان به فروش می‌رسد، بزرگتر از دو آوانتس سریع آئودی مجهز به بسته Black Optic که هزینه بیشتری دارد، به نظر می‌رسد این قطعه با رنگ غیرمعمول آن در داخل با روکش چرم Cognac Brown تکمیل شده است. همانطور که گفته شد، این خودرو بی عیب و نقص نیست، زیرا این خودرو یک مدل اروپایی است، به این معنی که با یک محدود کننده نرم و فیلتر ذرات بنزین مجهز شده است تا با مقررات دقیق آلایندگی مطابقت داشته باشد.

مشخصات آئودی RS۶ Avant

این پیشرانه ۴.۰ لیتری اکنون گشتاوری ۷۲۸ اسب بخاری و ۹۸۱ نیوتن متری (۷۲۴ پوند فوت) را تولید می‌کند، که کاملاً معادل یک سهام RS۶ (۵۹۱ اسب بخار و ۸۰۰ نیوتن متر / ۵۹۰ پوند فوت) است و باید به سطح شتاب گیری ابرخودرو تبدیل شود.

هنوز مشخصات خودرو- مرسدس-AMG E۶۳ واگن فیس لیفت شده - و رنگ‌های قابل عرضه اش مشخص نشده و این اطمینان وجود دارد که طرفداران خودروهایی با کارایی بالا دوست دارند BMW M۵ Touring را با رنگ جداگانه‌ای ببینند. در این بین، آئودی RS۶ را در رنگ‌های بسیار خیره کننده از جمله Goodwood Green، Orange Coral، Citrus Yellow و Green Camouflage Green به فروش می‌رساند.

در ادامه ویدئویی کامل از جزئیات این خودرو و عملکرد آن را مشاهده می‌کنید:

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس