فرماندار: روند مبتلایان کرونا در سنقروکلیایی صعودی است

به گزارش ایرنا، غلامرضا مرتضوی روز سه شنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا افزود: هم اکنون در شهرستان ٨٧ بیمار مبتلا به کووید ١٩ در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری و ۶٨ نفر هم به صورت بستری موقت درمان می‌شوند.

وی در ادامه بیان داشت: ۵۵ بیمار در بخش کرونا، هشت نفر در آی سی یو (icu) و ٢۴ نفر در اورژانس بیمارستان بستری هستند.

رییس ستاد مدیریت بیماری کرونا در سنقروکلیایی اظهار داشت: در ٢۴ ساعت گذشته متاسفانه سه نفر از همشهریان به آمار فوتی های کرونا در شهرستان افزوده شده و روند آمار کرونا در شهرستان همچنان صعودی می‌باشد.

وی اظهار داشت: در سنقروکلیایی متقاضی برای اعزام به بیمارستان های مرکز استان کمتر است لذا به همین خاطر تمامی بار بر دوش کادر بهداشت و درمان شهرستان است.

فرماندار سنقروکلیاییی در پایان با اشاره به اینکه روند واکسیناسیون در سطح شهرستان مطلوب است، از مردم خواست با توجه به شرایط سنی اعلامی نسبت به تزریق واکسن در پایگاه های شهرستان اقدام کنند چرا که تنها راه مقابله و کنترل این بیماری واکسیناسیون گسترده است.

به گزارش ایرنا، سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و دارای ۲۲۰ روستا در قالب هشت دهستان و ۲ بخش مرکزی و کلیایی است.
هم‌اکنون یک هزار و ۵۶۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند که از این تعداد ۲۲۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و ۵۷ بیمار اینتوبه (لوله‌گذاری نای) هستند.

مجموع جان‌باختگان استان کرمانشاه هم از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲ هزار و ۲۵۵ نفر رسیده است.

براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، از امروز چهاردهم شهریور ماه شهرستان‌های پاوه، گیلانغرب، اسلام‌آبادغرب، صحنه، هرسین، کرمانشاه، جوانرود، کنگاور، سنقروکلیایی سرپل‌ذهاب، روانسر و قصرشیرین در وضعیت قرمز، شهرستان‌های دالاهو و ثلاث باباجانی هم در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید