کد خبر: 354898
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

پیام تسلیت رئیس حوزه هنری قم به مناسبت هفتمین روز درگذشت هنرمند فقید محمود مدنی

رئیس حوزه هنری استان قم به مناسبت هفتمین روز درگذشت هنرمند مجاهد مرحوم محمود مدنی در پیامی این واقعه را به خانواده وی، همکارانش و جامعه هنری استان قم تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس حوزه هنری قم به مناسبت هفتمین روز درگذشت هنرمند فقید محمود مدنی

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قم، رئیس حوزه هنری استان قم به مناسبت هفتمین روز درگذشت هنرمند مجاهد مرحوم محمود مدنی در پیامی این واقعه را به خانواده وی، همکارانش و جامعه هنری استان قم تسلیت گفت. متن پیام تسلیت رئیس حوزه هنری استان قم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر ناگوار درگذشت هنرمند مجاهد جناب آقای محمود مدنی جامعه هنری قم را اندوهگین کرد. آن مرحوم از همان ابتدای جوانی هنر خویش را در خدمت قیام و آرمان قرار داده بود و پیش و پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در عرصه‌های مختلف مبارزه و ایستادگی، الگویی برجسته از مجاهدت هنرمندان در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بود. این هنرمند انقلاب پس از دفاع مقدس باز از پای ننشست «و منهم من ینتظر» یاد و نام دوستان شهیدش را به تصویر کشید و تا آخر در مسیر آرمان‌ها استوار باقی ماند. این ضایعه را خدمت اهالی هنر و جهاد، دوستان و خویشان و به ویژه خانواده این مجاهد گرانقدر تسلیت عرض می‌کنم و برای ایشان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر جزیل الهی را مسئلت می‌نمایم.

محمدعلی روزبهانی

رئیس حوزه هنری استان قم

گفتنی‌ست محمود مدنی که همکارانش او را به عنوان هنرمندی بسیجی و مجاهد می‌شناختند در سال‌های دفاع مقدس به نقاشی چهره شهداء می‌پرداخت. این هنرمند پیشکسوت علاوه بر نقاشی به خوشنویسی هم اشتغال داشت و با پایان دفاع مقدس با عضویت در گروه‌های جهادی با هنرش در مناطق محروم به خدمت‌رسانی پرداخت.