کد خبر: 357235
۰
۰
نسخه چاپی

رییسی: دولت کنترل آسیب‌های اجتماعی را در دستور کار دارد

به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» صبح امروز از آسایشگاه خیریه کهریزک بازدید و از نزدیک با مددجویان، ‌پزشکان و مدیران این مرکز گفت وگو کرد.

رییس‌جمهوری در جمع مددکاران کهریزک گفت: کاری که شما امروز و در این مرکز انجام می‌دهید یکی از جلوه‌های زیبای مشارکت مردمی در رفع آسیب‌های اجتماعی است.

رییسی با اشاره به حمایت دولت از مشارکت‌های مردمی در امور اجتماعی اظهار داشت: باید اینگونه اقدامات مردمی را توسعه داد و کهریزک نمونه موفقی از مشارکت خیرین مردمی است.

رییس دولت سیزدهم با اشاره به برنامه دولت برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: ریشه برخی از آسیب‌های اجتماعی در مسائل اقتصادی است و دولت همزمان ساماندهی وضع اقتصادی و کنترل آسیب‌های اجتماعی را در دستور کار دارد.

وی با اشاره به جلسه دیروز شورای اجتماعی خاطر نشان کرد: ما قانون کم نداریم اما با توجه به تعیین تکلیف قوانین برای دستگاه‌های مختلف باید بررسی شود که کدام دستگاه‌ها به وظایف خود عمل کرده‌اند و چه دستگاه‌هایی به وظایف خودشان عمل نکرده‌اند و علت آن چه بوده است.

رییس‌جمهوری با اشاره به بازدیدهای صبح امروز خود از ۲ مرکز درمان و کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: این آسیب دیدگان جزئی از خانواده ما هستند و باید سعی کنیم آنها را کمک کنیم.

براساس این گزارش، در جریان این بازدید مدیر، ‌پزشکان و مددکاران مجتمع کهریزک توضیحات لازم در خصوص فعالیت‌ها و اقدامات درمانی و حمایتی خود بیان کردند و مددجویان حاضر در آن نیز از نزدیک مسائل و مشکلات خود را با رئیس جمهوری مطرح کردند.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید