کد خبر: 357396
۰
۰
نسخه چاپی

برگزاری انتخابات شورای اسلامی کار شهرداری قم

مدیرکل منابع انسانی شهرداری قم با اشاره به برگزاری انتخابات شورای اسلامی کار شهرداری گفت: این شورا بازوی مشورتی و فکری اداره کل منابع انسانی شهرداری است.

برگزاری انتخابات شورای اسلامی کار شهرداری قم

به گزارش قم پرس:سید علی بیگدلی اظهار داشت: با توجه به هماهنگی صورت گرفته با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم، روز گذشته و امروز سه‌شنبه دوم آذرماه ۱۴۰۰ ، انتخابات شورای اسلامی کار شهرداری قم برگزار شد.

وی با بیان اینکه نقش شورای اسلامی کار بسیار پر اهمیت است، افزود: افرادی که در شورای اسلامی کار انتخاب می‌شوند، افرادی نماینده عموم کارکنان به شمار رفته و بازوی مشورتی و فکری شهرداری هستند.

مدیرکل منابع انسانی شهرداری قم تصریح کرد: همچنین این افراد در واقع پل ارتباطی بین تمام کارکنان شهرداری و حوزه مدیریتی شهرداری به شمار رفته و وظیفه ایجاد این ارتباط نیز بر عهده اداره کل منابع انسانی است.

به گفته وی، امیدواریم همانند دوره‌های گذشته افرادی انتخاب شوند که با بهره‌گیری از ظرفیت آنان در موضوع‌های مختلف بتوانیم نسبت به شناخت منابع انسانی کارگران شهرداری اشراف بیشتری داشته و با اطلاع و شناخت بیشتر وارد حل مسائل و مشکلات آنان شویم.

بیگدلی خاطرنشان کرد: انتخابات با همکاری حوزه‌های مختلف شهرداری و نماینده اداره کل کار استان قم به بهترین شکل ممکن برگزار و نخستین جلسه آن نیز تا ۱۰ روز آینده برگزار می‌شود.***

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید