کد خبر: 374181
۰
۰
نسخه چاپی

آغاز مبارزه با موش‌های فاضلاب در منطقه یک قم

مدیر منطقه یک شهرداری قم از آغاز عملیات مبارزه با موش‌های فاضلاب در این منطقه خبر داد و گفت: به‌منظور مبارزه با موش‌های فاضلاب، طعمه‌گذاری در خیابان ۱۹ دی انجام‌ و در دو مرحله تله گذاری انجام می‌شود.

آغاز مبارزه با موش‌های فاضلاب در منطقه یک قم

به گزارش قم پرس:مجید محمدرضاخانی با اشاره به اهمیت مبارزه با موش‌های فاضلابی در سطح شهر اظهار داشت: با گرم شدن هوا و عدم رعایت نکات بهداشتی توسط برخی از شهروندان، شاهد افزایش موش‌های فاضلابی در بعضی از مناطق شهری هستیم.

وی از آغاز عملیات مبارزه با موش‌های فاضلاب در منطقه یک خبر داد و افزود: به‌منظور مبارزه با موش‌های فاضلاب، طعمه‌گذاری در خیابان ۱۹ دی انجام‌شده که در دو مرحله تله گذاری انجام می‌شود.

مدیر منطقه یک شهرداری قم شناسایی محل‌های تجمع موش‌ها را عنوان و تصریح کرد: محل تجمع موش‌ها شناسایی‌شده و زیر پل‌ها و باغچه‌ها طعمه‌گذاری انجام می‌شود تا بتوانیم در کمترین زمان تعداد موش‌ها را کاهش دهیم.

وی گام دوم را جلوگیری از زادوولد موش‌ها دانست و ابراز کرد: در باغچه‌ها نیز به‌منظور جلوگیری از زادوولد موش‌ها، پس از باز کردن سوراخ‌ها طعمه‌گذاری انجام‌شده و سپس محل خروج سوراخ‌ها نیز با سیمان مسدود می‌شود.

محمدرضاخانی با درخواست از شهروندان برای رعایت بهداشت و نظافت شهری اضافه کرد: از شهروندان درخواست داریم ضمن رعایت بهداشت و نظافت شهری، از ریختن زباله و پس‌مانده غذاها به داخل باغچه‌ها و جوی‌های آب جلوگیری کرده و در رفع معضل موش‌ها کمک کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان حتماً زباله‌های خود را سر ساعت مقرر بیرون از منزل قرار دهند تا بانظافت و جمع‌آوری به‌موقع شرایط مطلوبی برای ازدیاد موش‌ها ایجاد نشود.

انتهای پیام/****ن

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید