کد خبر: 386349
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

کتاب خلبان صدیق منتشر شد/خاطرات یکی از خلبانان آزاده فانتوم

به گزارش قم پرس، کتاب «خلبان صدیق» شامل مجموعه خاطرات آزاده خلبان امیر محمدصدیق قادری با مصاحبه و تدوین محمد قبادی به‌تازگی توسط نشر سرو منتشر و راهی بازار نشر شده است.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، در سال های اخیر سعی کرده در باب تبیین فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس و مقاومت قدم های موثری بردارد. مجموعه انتشارات موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با حمایت و پشتیبانی از هنرمندان متعهد و خوش ذوق انقلابی و جوان، کتاب های فاخری را در حوزه ادبیات پایداری و دفاع مقدس به بازار نشر عرضه کرده است. یکی از این آثار کتاب «خلبان صدیق» نوشته محمد قبادی است.

خاطرات و نوشته‌های رزمندگان دوران پرافتخار ۸ سال دفاع مقدس برای نسل جوانی که آن دوران را به چشم خویش ندیده اند بسیار جذاب و خواندنی است. کتاب «خلبان صدیق» یکی از همین خاطره‌نگاری‌ها شامل روایتی از زندگی یکی از قهرمانان و آزادگان سرافراز ایران اسلامی است.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

«از درون سلول نه آسمانی دیده می شد و نه اثری از آفتاب و مهتاب بود، اصلاً شب و روز را گم کرده بودم، فقط فکر و خیال می کردم؛ فکر و خیال هایی که اگر ادامه می یافت حتماً مرا به جنون می کشاند…کم کم به این فکر کردم که جسمم از بین رفته، پس حداقل روح و روانم را نجات بدهم و نگذارم بمیرد…خودم را رویین تن تصور می کردم…روزها بیش از صدبار آجرهای سلول کوچکم را می شمردم؛ شاید هم ۲۰۰ بار! … از هر طرف که می شد می شمردم تا فکر و خیال آزاد دهنده به سراغم نیاید…»

این‌کتاب با ۵۴۲ صفحه و شمارگان ۲۰۰ نسخه منتشر شده است.

دبیرسرویس: #میثم_عربی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.