کد خبر: 412305
۱۱
۰
نسخه چاپی
وقتی که پاسکاری رئیس و مدیر خوشایند است؛

تحقیر اهالی رسانه به سبک خانه مطبوعات قم!

تحقیر اهالی رسانه به سبک خانه مطبوعات قم!

به گزارش قم پرس ، در سایه ی ناتوانی و عدم استقلال خانه ی مطبوعات قم بسیاری از فعالان واقعی رسانه های قم در آنجا عضویت ندارند مع الاسف در تمامی محافل و مجامع این تشکل خود را نماینده تمام و کمال یک صنف معرفی می کند ؛ هر چند در برهه های حساس بی بخارتر از #دودقلیان ظاهر شده است.

صبح امروز تاکنون تماس های زیادی از برخی فعالان رسانه ای دریافت کردیم که گویا با تعمد و کارشکنی دست های پشت پرده ماه ها می باشد که در پسِ دیوار بلند عضویت متوقف شده اند و از عواید مالی و انتفاعی که گاها به نام کل صنف جذب می شود همواره محروم می باشند و این فعالان کماکان چشم انتظار فرصتی هستند که آقایان میل شان بکشد و جلسه ای برگزارکنند.

در خانه ای که بسیاری از رسانه های اصیل قم چون روزنامه 19 دی عضو آن نیستند این نگارنده عمیقا معتقد است که این خانه مطبوعات در مصرف بودجه های جذب شده شرعا و قانونا نقش امین را دارد و جز یکسانی و برابری در هزینه کرد راهبرد دیگری نباید داشته باشند.

علی ای حال امروز یکی از مدیران رسانه های استان قم و عضو خانه مطبوعات که در مسافرت راه دور به سر می برد در تماس تلفنی به رئیس و مدیرخانه می خواهد سهمیه ش به شخص ثالث امانت تحویل شود به زشت ترین روش ممکن پاسکاری می شود و هر چند از یک یک ایشان درخواست می کند ولی در نهایت سنگ روی یخ می شود و حاضر نمی شوند تا بسته ی بی ارزش تر از شان و منزلت اهالی رسانه را که از قضابرای اوست تحویل نماینده ش شود !!

تماس های بنده نیز برای پادرمیانی با این استدلال که مصوبه هیات مدیره است رد می شود که واجب شد از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شخصا پیگیری کنم ولیکن در این زمان از جناب آقای استاندار ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تمامی افرادی که منشاء جذب این بودجه بوده اند درخواست پیگیری فوری دارم تا اینگونه در ماه مبارک رمضان کام برخی همکاران تلخ نشود که در ادامه از نهادهای نظارتی نیز مکتوب مطالبه ی حسابرسی می کنم تا بلکه این اهانت به هم صنفی و تحقیر مدیر یک رسانه تکرار نشود.

اما هم صنفی های عزیزم !

این خانه گویا خیلی خانه است و مطبوعات قم به جای خادم #ارباب برگزیده است .

در این خانه باید خانم فعال رسانه ای در آستانه ی آماده کردن افطار برای خانواده اش به محضر خانه ی اربابان مطبوعات حضوری مراجعه کند تا آقایان حق و سهمیه ش را به او تفقد کنند!!

بادام ها را به دقت بازکنید شاید مثل این عکس کپک زده باشد ( مستند به عکس خبر )

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید