آمار قطعی مبتلایان به کرونا در هرمزگان به ۲۸۸۱ نفر رسید

به گزارش قم پرس حسین فرشیدی سه شنبه شب در تشریح آخرین آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان بیان داشت: از ابتدای شیوع کرونا در استان هرمزگان، ۳ هزار و ۲۵۸ بیمار با تشخیص بیماری حاد تنفسی تاکنون بستری شده‌اند که ۲ هزار و ۹۱۱ نفر از این تعداد بهبود یافته‌اند و ۱۳۹ نفر همچنان بستری، ۹۹ نفر ایزوله، ۲۸ نفر در آی. سی. یو و ۱۲ نفر در بخش‌های عادی بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار داشت: ۱۵ هزار و ۸۰۱ نفر به‌صورت سرپایی به‌دلیل مشکوک بودن به کرونا نمونه‌گیری شده‌اند که تنها ۲۸۸۱ مورد مثبت بوده است.

فرشیدی با بیان اینکه آمار فوتی‌ها در هرمزگان به ۳۸ نفر رسیده است، عنوان کرد: تاکنون ۵۷۰ نفر بهبود و ترخیص شده‌اند، ۲۲۰۱ نفر بیمار قرنطینه ایی تحت مراقبت خانگی هستند، ۱۳ نفر تکمیل درمان را سپری می‌کنند و ۵۹ نفر همچنان در بیمارستان بستری هستند.

وی با ابراز تأسف از شیب سریع ابتلاء به کرونا در استان هرمزگان طی هفته‌های اخیر عنوان کرد: تعداد ۱۳۸ نفر در استان در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده که ۱۲۰ نفر از شهرستان بندرعباس، ۱۰ نفر از رودان، ۱ نفر از میناب، ۳ نفر از قشم، ۴ نفر از بندرخمیر، به شمار آمار افراد مبتلا به کرونای مثبت جدید در هرمزگان اضافه شد.

فرشیدی اضافه کرد: بندرعباس با ۲۱۰۹، میناب با ۲۴۶، قشم ۱۳۴، رودان با ۱۱۲، بندر خمیر با ۷۰، حاجی آباد با ۶۹، کیش با ۵۴، بندرلنگه با ۴۱، پارسیان با ۱۸، بستک ۱۵، جاسک ۷ و سیریک با ۳ و بشاگرد ۳ مورد؛ جزئیات روند توزیع ابتلاء به ویروس کرونا در استان هرمزگان است.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید