کد خبر: 319345
۰
۰
نسخه چاپی

پوستر سه‌شنبه‌های تکریم در منزل شهیدان خالقی‌پور رونمایی شد

به گزارش قم پرس، پوستر سه‌شنبه‌های تکریم، عصر سه‌شنبه ۱۰ تیر با حضور «سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «سعید اوحدی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌رضا ارزانی» مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و «محمد مهدی احمدی» مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی در منزل شهیدان «خالقی‌پور» رونمایی شد.

این پوستر در ابعاد ۱۰۰ در ۷۰، در قالب تایپوگرافی، با استفاده از نقوش فلزی برجسته درب مسجد امام اصفهان و خط نستعلیق جلی میرزا غلامرضا در مدرسه سپهسالار تهران و رنگ لاجوردی موجود در تزئینات کاشی‌های مساجد ایرانی، از سوی «محمدکاظم شمسایی» طراحی شده است.

بر پایه این گزارش، در پروسه اجرا و ترکیب عناصر این پوستر سعی شده تا ارتباط تصویر با عنوان و کاربرد پوستر ایجاد شود و به جهت تداعی بهتر معنای تکریم و تفاخر و همچنین جذب مخاطب عام و ارتباط گرفتن بهتر مخاطب عام با تصویر از تکنیک ۳d بهره گرفته شده است.

طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم، با محوریت تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می شود.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید