کد خبر: 321822
۰
۰
نسخه چاپی

حوزه‌های علمیه برای کمک‌رسانی به لبنان اعلام آمادگی کرد

به گزارش روز پنج شنبه مرکز خبر حوزه در این بیانیه آمده است: حادثه غمبار انفجار بندر بیروت که منجر به کشته و زخمی شدن جمع کثیری از مردم عزیز و قهرمان لبنان و تخریب ساختمانها و زیر ساخت‌های اقتصادی بیروت شد موجب تاسف گردید.

پیام ادامه یافته است: ملت قهرمان لبنان در سیر تاریخی مبارزات و حیات مقتدرانه خویش تاکنون حوادث فراوانی دیده و موانع بزرگی را پشت سر گذاشته و همچنان به حول و قوه الهی راه عزت و وحدت ملی و اقتدار و استقلال و مقاومت علیه سلطه استعمار جهانی را تا رسیدن به قله سعادت و افتخار ادامه خواهد داد.

پیام حاکی است: حوزه‌های علمیه ایران ضمن ابراز همدردی با دولت و ملت عزیز و مقاوم لبنان بویژه برادر عزیز جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای سید حسن نصرالله و خانواده‌های داغدار، برای مجروحان این حادثه آرزوی شفای عاجل نموده و آمادگی خود را برای هر گونه کمک و مساعدت اعلام داشته و تا رفع مشکلات درکنارمردم سرافراز لبنان خواهد بود.

عصر سه‌شنبه ۱۴ مردادماه ۹۹ در پی وقوع آتش‌سوزی گسترده‌ و انفجار در یکی از انبارهای مواد آتش‌زا واقع در بندر بیروت، انفجار مهیبی رخ داد که در اثر آن، شماری از مردم لبنان کشته و زخمی شدند.

کشورهای مختلف جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه با ارسال پیام‌هایی، با مردم و دولت لبنان ابراز همدردی و آمادگی خود را برای کمک به این کشور اعلام کردند./

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید