کد خبر: 321930
۰
۰
نسخه چاپی

چهار تَن بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در قم جان باختند

به گزارش عصر شنبه روابط عمومی علوم پزشکی قم محمد رضا قدیر در تبیین آخرین وضعیت مبتلایان به کووید ۱۹ در قم اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته و منتهی به هجدهم مرداد ماه ۹۰ تَن پذیرش اورژانس مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک صورت گرفته است.

قدیر با اشاره به ۵۰ مورد بستری جدید در بخش ها و تحت نظر اورژانس بیمارستان در استان گفت: ۳۵ تَن از کل بیمارانی که طی روزهای گذشته بستری بودند، نیز ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۶۶ تَن بستری مشکوک به کرونا در بیمارستان ها بوده که حال ۷۰ تَن آنها وخیم می باشد.

وی یادآور شد: در شبانه روز گذشته چهار تَن از افرادی که آزمایش کرونای آنها مثبت بوده، جان خود را از دست دادند./

ویروس کرونا»، موسوم به «کووید ۱۹» اواسط ماه دسامبر سال گذشته (۲۴ آذر ۹۸) در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد؛ ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام‌برده می‌شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ۹۸) به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید