کد خبر: 322031
۰
۰
نسخه چاپی

ورزشگاه‌های قم آماده برگزاری مسابقه درشرایط کرونایی نیستند

قدرت الله باقری روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تلاش برای تجهیز مجموعه‌های ورزشی قم به مواد ضدعفونی کننده لازمه برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال در قم است که این موضوع در دستور کار هیات قرار گرفته‌است.

وی با بیان اینکه در مجموعه های ورزشی تختی و شهید حیدریان قم آب برای خوردن و همچنین سرویس بهداشتی مناسب وجود ندارد ادامه داد: در چنین شرایطی برگزاری مسابقات به صلاح نیست و برای سلامت ورزشکاران خطرناک است.

سرپرست هیات فوتبال قم، بیان داشت: توان و زیرساخت لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ورزشگاه های قم وجود ندارد و توجه به رفع این کمبودها بسیار ضروری است.

باقری، در ادامه ‌با اشاره به مشکل مالی تیم سوهان محمد سیمای قم گفت: حمایت از این تیم برای ادامه حضور در لیگ برتر فوتسال به عنوان یک اولویت در دستور کار هیات و اداره کل ورزش و جوانان قم است تا تنها تیم قمی که در لیگ برتر فوتسال باقی مانده است، از دست نرود.

وی از برنامه ریزی برای تدوین برنامه عملیاتی ۲ و چهار ساله این هیات به عنوان یکی از راهبردهای اساسی فوتبال و فوتسال استان خبر داد و افزود: مسئولان کمیته‌های زیر مجموعه این هیات با بهره گیری از نظر کارشناسان، مربیان و پیشکسوتان استان در حال تدوین این چشم انداز فوتبال و فوتسال قم هستند.

باقری ادامه داد: در این برنامه عملیاتی، بخش‌های مختلف آموزش، استعدادیابی، مسابقات، باشگاه‌های ورزشی، زیرساخت‌ها و همچنین حضور در ‌لیگ های ورزشی در رده‌های مختلف سنی برنامه ای مدون تهیه می شود تا چراغ راه هیات فوتبال قم برای سال‌های آینده باشد.

سرپرست هیات قوتبال قم، وجود چشم انداز برای رشته‌های پرطرفدار فوتبال و فوتسال در این استان را ضروری دانست و گفت: قم دارای ظرفیت‌های مهم به ویژه در رشته فوتسال است که حفظ و ارتقای فوتسال استان درسطح کشور نیاز به نگاه برنامه محور دارد.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید