کد خبر: 326391
۰
۰
نسخه چاپی

جزییات همایش هنر و بیماری‌های فراگیر؛ هنر/کرونا اعلام شد

به گزارش قم پرس، همایش «هنر و بیماری‌های فراگیر؛ هنر کرونا» به دلیل منع برگزاری تجمعات در دوران کرونا، بدون حضور مخاطبان برگزار، از طریق وبینار در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مورخ ۲۹ و ۳۰ مهرماه سال جاری و از ساعت ۱۵ الی ۱۹ پخش خواهد شد.

در نشست اول این همایش نعمت‌الله فاضلی درباره «کرونا و بازاندیشی در گفتمان میراث فرهنگی و هنری»، رضا افهمی درباره «نقش پژوهش در آگاهی‌بخشی جمعی از طریق هنر؛ مطالعه موردی: کووید ۱۹» و شهاب پازوکی درباره «پرفورمنس‌های زنده فرهنگی در مواجهه با ویروس جدید کرونای ۲۰۱۹» به ارائه مقاله خواهند پرداخت.

همچنین در نشست دوم این همایش بهمن نامورمطلق و پریسا علیخانی درباره «کرونا و گذار از ابرقهرمان خیالی به قهرمانان واقعی؛ مطالعه ترامتنی پاره‌ای از آیکون‌های دیداری»، مهدی محمدزاده و مائده حسینی‌کومله درباره «پیوست و گسست در تبلیغات پساکرونا» و عاطفه برومندان درباره «تبیین کارکرد نوین موسیقی در دوران کرونا با بهره‌گیری از هوش مصنوعی» سخنرانی خواهند کرد.

در نشست پایانی روز اول همایش، میزگردی با عنوان «کرونا، فضای مجازی و آموزش هنر» با حضور مهدی مکی‌نژاد، سیدعلیرضا گلپایگانی، یوسف خجیر و رضا افهمی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان و مخاطبان هنری می‌توانند به منظور آگاهی از برنامه کامل سخنرانی‌ها و نشست‌های این همایش به آدرس‌های اینترنتی art.corona.honar.ac.ir و aria.honar.ac.ir مراجعه نموده و جهت پیوستن به این همایش مجازی از طریق آدرس اینستاگرامی artacademy_ir و لینک وبینار زیر اقدام کنند.

http://webinaronline.ir/Default.aspx?PageName=JoinMeeting&Action=Autologon&&Gid=dbf۵ba۳۱-۱۱e۵-۴f۰۶-۸b۱۸-b۷۳b۶۳۴۲b۰۵۱

http://honar.ac.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=۳۵&fkeyid=&siteid=۳۵&fkeyid=&siteid=۳۵&pageid=۲۵۷۰&newsview=۸۱۵۸

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید