کد خبر: 329284
۰
۰
نسخه چاپی

محدودیت‌های ویژه وضعیت نارنجی در قم از روز شنبه

به‌گزارش خبرنگار خبرنگارما، بهرام سرمست ظهر امروز در نشست ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم با اشاره به تداوم اعمال محدودیت ترددهای برون‌شهری در قم، گفت: از روز شنبه محدودیت تردد خودروها از ساعت ۹ شب الی ۴ صبح در سطح شهر قم لغو خواهد شد.

وی با اشاره به تغییر وضعیت شهر قم از قرمز به نارنجی، گفت: این تغییر وضعیت نمایانگر روند کاهشی بستری و فوتی‌ها در قم است که طبق نظر وزارت بهداشت صورت گرفته است، اما محدودیت‌های ویژه وضعیت نارنجی در قم از روز شنبه ۱۵ آذرماه اعمال می‌شوند.

استاندار قم با اشاره به اینکه گروه‌های شغلی ۳ و ۴ همچنان در قم تعطیل خواهند بود، افزود: از شنبه گروه‌های شغلی ۱ و ۲ فعالیت خواهند داشت و مراجعه کنندگان به سازمان‌ها برای دریافت خدمات ملزم به ارائه کارت ملی و یا کارت معتبر شامل شماره کد ملی هستند.

وی با اشاره به طرح محله محور شهید سلیمانی در قم و قدردانی از همراهی مردم با سیاست‌های ستاد بحران استان، بیان کرد: امیدواریم با تداوم این همکاری و مشارکت خیرین و گروه‌های مردمی در این طرح بتوانیم از شکل‌گیری موج جدید کرونا جلوگیری کنیم تا شرایط در استان بهتر شود.

وی ابراز داشت: قم از نظر تأمین کالاهای اساسی و اقلام بهداشتی و عملکرد مطلوبی در طول ماه‌های گذشته داشته است.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر بهبود وضعیت بهداشتی روز بازارهای قم، گفت: شهرداری مسئول ساماندهی روز بازارهای استان است و باید اقدامات خود در این رابطه را سرعت ببخشد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید