رنگ‌بندی جدید شهرستان‌های استان کرمانشاه اعلام شد

براساس این گزارش، شهرستان‌های پاوه، سنقروکلیایی و کنگاور در وضعیت نارنجی قرار دارند.
به گزارش قم پرس، در شهرستان های زرد کارکنان ادارات ارایه دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با ماموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با ۱۰۰ درصد ظرفیت در محل کار حاضر خواهند شد و در سایر ادارات خدمات با حضور دو سوم کارکنان انجام خواهد شد.
بر این اساس شهرستان های زرد محدودیت تردد خودرویی ندارند و گروه‌های شغلی یک، دو و سه در این شهرستان ها می توانند فعال باشند و تنها مشاغل سطح چهار تعطیل است.
برگزاری آیین های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی در شهرستان های زرد و نارنجی همچنان ممنوع است، تنها در شهرستان های زرد امکان برگزاری نماز جمعه با ۵۰‌ درصد ظرفیت وجود دارد.
در شهرستان های با وضعیت نارنجی ادارات ارایه ‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری می‌توانند با تشخیص بالاترین مقام مسوول (در سطح ملّی یا استان) نسبت به کاهش حضور تا یک سوم کارکنان خود اقدام کنند. در سایر ادارات شهر ارایه خدمات با حضور ۵۰ درصد کارکنان انجام خواهد شد.
۲۲۰ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی کرمانشاه بستری هستند

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با بستری شدن ۵۹ نفر و ترخیص ۵۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع بیماران بستری مربوط به کووید ۱۹ در استان به ۲۲۰ نفر رسید.

مهدی محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ما افزود: در ۲۴ ساعت گذشته سه نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در استان جان باختند که این فوتی ها شامل ۲ نفر در شهرستان کرمانشاه و یک نفر در اسلام آبادغرب بود است.

وی ادامه داد: با فوت این سه نفر، مجموع جانباختگان مربوط به ویروس کرونا در استان کرمانشاه به هزار و ۴۱۸ نفر رسید.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ مورد بیمار مثبت بستری و ۳۹ بیمار مثبت سرپایی در سطح استان شناسایی شدند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید