تسهیلات کرونایی به بیش از چهار هزار متقاضی در شهرستان همدان پرداخت شد

«یزدان آزرمی» روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: برهمین اساس ۵۰۲ میلیارد ریال تسهیلات در قالب های مختلف و با هدف رفع مشکلات پیش آمده از همه گیری ویروس کرونا به اصناف و گروه های شغلی شهرستان همدان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: همه گیری ویروس کرونا مشکلاتی را برای مردم به ویژه اصناف و فعالان بخش صنعت ایجاد کرده که حمایت های دولت نقش مهمی در کاهش بار مشکلات گروه های شغلی متضرر دارد.

وی افزود : عوارض اجتماعی و اقتصادی مترتب از برخورد پیشگیرانه ویروس کرونا به خصوص اعمال و اجرای محدودیت های گسترده، گروه های شغلی مختلف در کشور را دچار مشکلاتی کرده که البته برای حفظ سلامت و بهداشت عمومی مردم نیز چاره ای جز اعمال محدودیت نیست.

آزرمی با اشاره به عدم استقبال برخی اصناف از تسهیلات کرونایی خواستار آسیب شناسی این موضوع شد و گفت: بانک های عامل شهرستان گزارش کارشناسی خود را در این خصوص برای بررسی دقیق موضوع به فرمانداری ارائه کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان تاکید کرد: بانک های عامل و اداره کار شهرستان نسبت به بروزرسانی اطلاعات خود از سیستم کارا اقدام کرده و پرونده های راکد را تعیین تکلیف کنند.

آزرمی گفت: درهمین ارتباط پرونده یک هزار و ۶۳۹ متقاضی دریافت تسهیلات با اعتباری بالغ بر ۴۸۵ میلیارد ریال در دست بررسی و تکمیل است.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید