ورزشکار یزدی به اردوی تیم ملی ژیمناستیک نوجوانان دعوت شد

زکیه دهقان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: دومین مرحله اردو به صورت برخط ( آنلاین ) در فضای مجازی از چهارم بهمن‌ماه جاری به مدت ۱۰ روز پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: طی سال‌جاری علاوه بر مجاهد توسط کادرفنی، سید حسین حسینی به اردوی آمادگی تیم ملی ژیمناستیک در شاخه جذاب ترامپولین دعوت شد که جای قدردانی است .

این فعال ورزشی یزد اظهار کرد: ظرفیت‌های خوبی در رشته ژیمناستیک در استان وجود دارد که با همکاری بخش‌خصوصی و مشارکت حامیان مالی می‌تواند بیشتر به آن عنایت کرد.

به گفته دهقان، حدود پنج هزار نفر قبل از کرونا زیرپوشش هیات ژیمناستیک و بیمه شده ورزشی بودند و هم‌اکنون اکثر فعالیت‌ها در فضای مجازی با همکاری مربیان ادامه دارد .

همچنین رییس شاخه ترامپولین فدراسیون ژیمناستیک ۲۲ دی‌ماه امسال به ما گفته بود: ناصر خضری از استان یزد سرمربی تیم ملی ترامپولین بزرگسالان شد.

حسام‌الدین نواب با اساره به اینکه اردوی هشت روزه به صورت مجازی برگزار می‌شود افزود: در این اردو، هشت بازیکن مطرح زیرنظر ۲ مربی در تمرینات حضور دارند که حسینی از یزد جزو دعوت شدگان است .

این مسوول اظهار کرد: در پایان با برگزاری چندین مرحله اردوی آمادگی با صلاحدید کادر فنی نفرات برتر برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب می‌شوند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده و حدود ۲ هزار مکان ورزشی دارد .

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید