برنامه‌های دهه فجر ابرکوه در فضای مجازی برگزار می شود

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی روز چهارشنبه در حاشیه معرفی دبیر اجرایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستاندر گفت وگو با ما اظهارکرد: امسال شیوه اجرای برنامه های دهه فجر برای پیشگیری از ابتلای مردم به بیماری کووید ۱۹ متفاوت تر از سال های قبل با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی برنامه ریزی و اجرا می شود.

به گفته وی تنها راهکار برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا رعایت اصول سه گانه «شفا» که شامل شست و شوی دست با آب و صابون و استفاده از مواد ضدعفونی کننده، فااصله گذاری اجتماعی و فیزیکی و نیز اجنتاب مردم از تجمع در مراسم های گروهی است.

امام جمعه ابرکوه در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: پیروزی انقلاب به رهبری امام خمینی (ره) در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ ثمره خون پاک شهدا، اتحاد و همبستگی مردم بود، که حضرت امام (ره) استقلال و آزادی را برای ما به ارمغان آوردند و دهه فجر نیز تجسّم اراده ملت به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی است .

وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری ایام الله دهه فجر ، آئینه‌ای شد که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد، تصریح کرد: دهه‌ فجر مقطع رهایی ملّت ایران است که گذشته را از آینده جدا کرد .

وی اضافه کرد: با آغاز دهه فجر و با اتحاد و همبستگی مردم انقلاب ایران به پیروزی رسید و با شکست رژیم گذشته و دشمنان نظام که در صدر آنها آمریکا قرار داشت، پیروزی انقلاب عاملی برای احیای حاکمیّت اسلام در ایران و منطقه شد .

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ابرکوه در ادامه یادآور شد: ایران در ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ جان تازه ای گرفت و با بازگشت تاریخی امام خمینی (ره) از تبعید ،عزّت، شوکت ،عظمت ، استقلال و آزادی به ملّت بخشیده شد و با حضور امام امت دست یغماگران و سلطه جویان شرق و غرب از کشور قطع شد و ایران به استقلال واقعی خود رسید.

دستاوردهای انقلاب و دشمنی آمریکا برای جوانان تببین شود

حسینی با بیان اینکه پیروزی انقلاب با جانفشانی زیادی از سوی مردم به دست آمد ،تاکید کرد: دستاوردها، دشمنی آمریکا و همچنین اثر بخشی انقلاب در استقلال طبی کشورهای اسلامی باید برای جوانان امروز تببین شود و این کار به تلاش مسوولان دستگاه های فرهنگی بستگی دارد.

وی ادامه داد: فجر انقلاب ،دهه خنثی کردن تلاش حداقل یک ساله دشمن و برای بی تفاوت کردن ملت نسبت به انقلاب و آرمان خدایی و جهانی آن بود ، چرا که اوج مراسم دهه فجر در ۲۲ بهمن متجلّی شد.

حسینی خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب باعث شد ملت بزرگ و قهرمان ایران قدرتمندانه تر از گذشته مشت محکمی به دهان یاوه سرایان آمریکایی بزند و آنان را بیش از گذشته زمین‌گیر و ناکام کند .

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ابرکوه در ادامه با قدردانی از خدمات حجت الاسلام سید کاظم فاطمی نسب، حجت الاسلام حسین فلاح زاده رییس اداره تبلغات اسلامی ابرکوه را به عنوان دبیر اجرایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان معرفی کرد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید