بستری شدگان کرونایی در آذربایجان‌‎غربی به ۳۴۱ نفر افزایش یافتند

دکتر جواد آقازاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: از این تعداد، ۲۰۸ نفر مشکوک به کرونا و ۱۳۳ نفر نیز مبتلای قطعی به بیماری کووید ۱۹ هستند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر همچنین ۱۲۴ نفر در مراکز درمانی تحت مراقبت های ویژه و ۲۹ نفر نیز متصل به دستگاه ونتیلاتور هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد ابتلای ۱۲۹ نفر به بیماری کووید ۱۹ در استان بودیم که از این تعداد حدود ۶۰ نفر بستری شده و تنها یک مورد فوتی بر اثر ابتلا به این بیماری گزارش شده است.

آقازاده اظهار کرد: تاکنون سه هزار و ۴۸۷ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در آذربایجان غربی جان خود را از دست داده و ۱۰۳ هزار و ۳۹۳ نفر نیز به این بیماری مبتلا شده اند.

وی گفت: برای ایجاد روند کاهشی مستمر و کاهش بستری شدگان، مبتلایان و فوت شدگان بر اثر ابتلا به کووید ۱۹، رعایت مستمر موارد بهداشتی و خودداری از دورهمی های خانوادگی یک ضرورت اساسی به شمار می رود.

به گزارش قم پرس، حدود ۷.۵ درصد مبتلایان و نزدیک به ۶ درصد فوت شدگان بر اثر ابتلا به کرونا در کشور مربوط به آذربایجان غربی است.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس


دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید