فرماندار: روند افزایش کرونا در سنقروکلیایی نگران کننده است

«غلامرضا مرتضوی» روز دوشنبه در گفت و گو با ما از مردم این شهرستان خواست که به جهت حفظ سلامت خود و جامعه، دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه نگران افزایش مجدد آمار هستیم، افزود: نگرانی ها بیشتر به خاطر روزهای پایانی سال بخصوص تعطیلات و پنجشنبه های آخر سال است که تقاضا داریم از مردم در این ایام سفر نکنند و در خانه بمانند.

فرماندار سنقر و کلیایی یادآورد شد: اکنون شهرستان طبق اعلام ستاد ملی در وضعیت زرد بیماری کرونا قرار دارد لذا کاهش رعایت پروتکل‌ها تغییر وضعیت شهرستان به نارنجی و قرمز و در نتیجه اجرای محدودیت های شدید را به همراه خواهد داشت.

وی اظهار امیدواری کرد همکاری و همدلی مردم همچون گذشته ادامه داشته و مردم از تجمعات، دورهمی ها و مسافرت پرهیز کنند.

آمار بستری‌های کرونا در کرمانشاه به ۱۶۴ نفر افزایش یافت

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه آمار بستری‌های کرونایی در استان رو به افزایش است، گفت: ‌اکنون ۱۶۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند.

«مهدی محمدی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما، از بستری‌ شدن ۵۳ نفر در شبانه‌روز گذشته با علایم ویروس کرونا خبر داد و افزود: در این مدت ۴۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ هم بعد از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

وی اظهار داشت: با فوت یک نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان کرمانشاه، مجموع جانباختگان مربوط به بیماری کووید ۱۹ در استان به هزار و ۴۷۸ نفر رسید.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ بیمار مثبت بستری و ۴۳ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کووید ۱۹ در سطح استان کرمانشاه شناسایی شدند.

به گزارش قم پرس، تعداد بستری های بیماران کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان کرمانشاه در آبان ماه به هزار و ۲۶۰ نفر رسید و در ۲۴ آبان ۲۴ فوتی داشتیم که بیشترین آمار در یک روز از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بوده است.

محمدی افزود: شهرستان های پاوه، کنگاور، سنقر و کلیایی، هرسین، اسلام آبادغرب و سرپل ذهاب هم اکنون در وضعیت زرد قرار دارند.
وی همچنین وضعیت شهرستان های ثلاث باباجانی، دالاهو، صحنه، قصرشیرین، کرمانشاه، گیلانغرب، جوانرود و روانسر را آبی اعلام کرد.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید