کد خبر: 353091
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۳۰ شهریور ماه)

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هفته، مثل هفته قبل آیفون ۱۳ پرو مکس اپل صدرنشین است و گوشی هم خانواده او که تازه وارد این فهرست شده یعنی آیفون ۱۳، در رده دوم ایستاده است. دیگر گوشی تازه وارد این هفته آیفون ۱۳ پرو است که جایگاه سوم را تصاحب کرده تا ۳ رتبه برتر این هفته متعلق به اپل باشد.

البته این هفته فهرست پرطرفدارترین گوشی ها، گوشی‌های تازه وارد زیادی را به خود دیده است. به عنوان نمونه Xiaomi ۱۱T Pro نیز تازه وارد فهرست شده و رده چهارم را به خود اختصاص داده است.

iPhone ۱۳ mini نیز که به تازگی وارد جدول شده در رده پنجم قرار گرفته است. گوشی Galaxy M۵۲، ۵G سامسونگ نیز دیگر تازه وارد فهرست است که در رتبه ششم ایستاده. اما گوشی هوشمند Redmi Note ۱۰ Pro که ماه‌ها جزو موبایل‌های بالانشین این جدول بوده از رده دوم به رده هفتم سقوط کرده است.

فهرست پرطرفدارترین گوشی های هفته

Apple iPad mini (۲۰۲۱) نیز رده هشتم را اشغال کرده است. آیپد مینی جدید نیز در این فهرست تازه وارد است. گوشی Galaxy A۵۲s ۵G نیز یک سقوط آزاد را تجربه کرده است و از رده سوم تا رده نهم پایین آمده است.

در نهایت رتبه دهم جدول را نیز Apple iPhone ۱۲ Pro Max به دست آورده است.

گوشی های پرطرفدار

گوشی های پرطرفدار هفته

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس