کد خبر: 370363
۲
۰
نسخه چاپی

دوره آموزش همگانی خانواده آماده در مخاطرات در مسجد حضرت ولیعصر(عج) قم برگزار شد

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قم گفت: دوره آموزش همگانی خانواده آماده در مخاطرات در مسجد حضرت ولیعصر(عج) منطقه دروازه ری قم با حضور اعضای خانه هلال و نمازگزاران در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

دوره آموزش همگانی خانواده آماده در مخاطرات در مسجد حضرت ولیعصر(عج) قم برگزار شد

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، سید حسن حسینی با اعلام این خبر گفت: دوره آموزش همگانی خانواده آماده در مخاطرات و امداد و کمک‌های اولیه در مسجد حضرت ولیعصر(عج) منطقه دروازه ری قم با حضور 20 نفر از اعضای خانه هلال این مسجد و نمازگزاران در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این دوره‌ی آموزشی نوجوانان در رده‌ سنی 13 تا 19 سال حضور داشتند، اظهار کرد: دوره آموزش همگانی خانواده آماده در مخاطرات با مربیگری استاد پاسیار از مربیان مجرب این معاونت برگزار و فراگیران با مباحث زلزله، سیل، خانواده آماده در دیگر مخاطرات طبیعی، خونریزی در اندام‌های مختلف، باز کردن راه هوایی و آشنایی با اطفاء حریق آشنا شدند.

وی خاطر نشان کرد: این دوره‌ها به مناسبت ماه مبارک رمضان و ابلاغ دستورالعمل آموزش همگانی جهت آموزش نمازگزاران و اعضای خانه هلال مساجد از سوی دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور و به منظور تقویت پیوند مردم با مساجد برگزار شد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید