کد خبر: 412296
۰
۰
نسخه چاپی
رئيس مرکز علمی کاربردی کشاورزی بهارآوران قم :

مرکز علمی کاربردی کشاورزی قم، مرکز نمونه کشوری شد

مرکز علمی کاربردی کشاورزی بهارآوران قم، به عنوان مرکز نمونه کشوری در سال ١۴٠٢ معرفی شد و مجوز فعالیت سطح یک مراکز علمی کاربردی کشور را در این استان کسب کرد.

مرکز علمی کاربردی کشاورزی قم، مرکز نمونه کشوری شد

به گزارش قم پرس / مهندس مهدی عباسی رئيس مرکز علمی کاربردی کشاورزی بهارآوران قم در گفتگویی با بیان اینکه در حال حاضر این واحد، برترین مرکز علمی کاربردی استان قم به شمار می‌رود، افزود: دستیابی به این موفقیت نتیجه فعالیت های برجسته و مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی و پژوهشی است که از ابتدای تاسیس مرکز انجام شده است.

وی با اشاره به آغاز فعالیت مرکز علمی کاربردی کشاورزی بهارآوران از سال ١٣٩٨ اذعان کرد: این مرکز در راستای تحقق اهداف دانشگاه جامع علمی کاربردی که اساسا یک دانشگاه کارآفرین است، تأسیس شده و در حال حاضر در مقاطع کاردانی و کارشناسی با رشته‌های مختلف تخصصی کشاورزی نظير شیلات، دامپزشکی، بهداشت مواد غذایی، باغبانی با گرایش های مختلف، گیاهان دارویی و زینتی، تولیدات گلخانه‌ای، گیاه پزشکی و...در حال فعالیت، آموزش به علاقمندان و تربیت تکنسین در حوزه کشاورزی است.

عباسی در مورد امکانات مرکز علمی کاربردی بهارآوران اظهار کرد: این مرکز با دارا بودن آزمایشگاه تخصصی در حوزه کشت بافت گیاهی، کارگاه‌ها، گلخانه های متعدد در استان و نیز مرکز پرورش ماهیان زینتی و امکانات آموزشی دیگر، علاوه بر ارائه خدمت به دانشجویان و علاقمندان به کسب علم، افراد مستعد را نیز به بازار کار معرفی می‌کند تا جذب بازار کار شوند که این امر هدف اصلی مرکز، یعنی اشتغالزایی و کارآفرینی در حوزه کشاورزی استان به شمار می‌رود.

وی در پایان به پذیرش بدون کنکور مرکز در بهمن ماه سال جاری و در رشته‌های مختلف و اشتغال محور کاردانی و کارشناسی اشاره کرد و افزود: ثبت نام با پائین ترین شهریه اقساطی همراه با ارائه وام اشتغال و مزایای دیگر از ١۶ تا ٢١ بهمن ماه انجام و مدت آن تمدید نیز شده است. علاقمندان جهت ثبت نام می‌توانند به سایت سازمان سنجش به نشانی
www.sanjesh.org
مراجعه یا با تلفن
٠٢۵٣٧٧٧٢٠٨۴
تماس حاصل کنند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید