کد خبر: 412675
۱
۰
نسخه چاپی
مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم بیان کرد :

آماده‌سازی ۵۷۰۰ پارکینگ هسته مرکزی شهر قم برای حضور زائران

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: نزدیک به ۵۷۰۰ جای پارک در پارکینگ طبقاتی زائر، بهار و پارکینگ شهید کاظمی پیش‌بینی‌شده است.

آماده‌سازی ۵۷۰۰ پارکینگ هسته مرکزی شهر قم برای حضور زائران

به گزارش قم پرس / سید محسن میرهادی با اشاره به خدمات‌رسانی به مسافران و زائران نوروزی در قم اظهار داشت: ۱۰ کمیته خدمات‌رسانی و ۹ ستاد در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان فعال است و در مبادی ورودی شهر مستقرشده‌اند.

وی با بیان اینکه در فضاسازی شهری تلفیقی از نوروز و ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار گرفته و اجرا شده است، افزود: روزانه نزدیک به هزار تن زباله از سطح شهر در ایام پایانی سال جمع‌آوری‌شده است و نزدیک به ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات در آماده‌باش هستند.

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم اضافه کرد: ۱۲۲۰ چشمه سرویس بهداشتی و ۴۰ نمازخانه در ایام نوروز در سطح شهر اختصاص داده شده است.

وی با تأکید بر اینکه ۱۵۰ دستگاه تاکسی طی ایام نوروز در حالت آماده‌باش قرار دارند، گفت: نزدیک به پنج هزار و ۷۰۰ جای پارک در پارکینگ طبقاتی زائر، بهار و پارکینگ شهید کاظمی پیش‌بینی و پارکینگ‌ها نیز به سامانه هوشمند پلاک‌خوان تجهیز شده است.

میرهادی با اشاره به اینکه ۵۰۰ مترمربع بنر جهت مسیریابی زائران علاوه بر تابلوهای اختصاص داده شده وجود دارد، مطرح کرد: نزدیک به ۵۰۰ هزار گلدان فصلی در سطح شهر و بوستان‌ها کاشته و ۱2۰ المان نوروزی نیز جهت فضاسازی شهر استفاده شده است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای دو دیوارنگاره عظیم در میدان شهید مطهری و تقاطع شهدای مدافع حرم از دیگر اقدامات انجام‌گرفته در ایام نوروز بوده است.

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: در راستای تکریم شهدا ۶۰ پلاک با تمثال شهدا در ورودی‌های شهر نصب‌شده است و آئین استقبال از مسافران با حضور خادمان حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران برگزار شد

وی با بیان اینکه نزدیک به ۱۶ غرفه عرضه مایحتاج عمومی و میوه توسط سازمان میادین برای ایام عید جانمایی شده است، افزود: ممنوعیت اجرای حفاری‌ها در سطح شهر تا پانزدهم فروردین از دیگر اقدامات ایام نوروز است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید