کد خبر: 412774
۰
۰
نسخه چاپی

ارتقای کیفیت ماشین‌آلات راهسازی در شهرداری قم

مدیرعامل سازمان توسعه عمران شهرداری قم گفت: یکی از اقدامات سال ۱۴۰۲ اورهال کردن و خرید ماشین‌آلات راهسازی جدید برای اجرای پروژه‌های شهری بود.

 ارتقای کیفیت ماشین‌آلات راهسازی در شهرداری قم

به گزارش قم پرس/ مسعود بخشی در گفت‌وگویی اظهار کرد: سازمان توسعه و عمران شهرداری قم در قالب مجتمع تولیدی امیرکبیر به مسئله تولید آسفالت در سال ۱۴۰۲ به‌طور جدی پرداخته است.

وی افزود: در طول سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۰۰ هزار تن آسفالت تولید و تحویل مناطق هشتگانه و مجموعه پروژه‌های شهر قم شده است.

مدیرعامل سازمان توسعه عمران شهرداری قم با اشاره به اینکه تولید قطعات و جداول بتنی از دیگر اقدامات سازمان است، خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ سازمان موفق شد یک خط تولید ماسه ۰۶ که جزو مصالح خام مورد نیاز آسفالت است را راه‌اندازی کرده است و به خطوط تولید دیگر اضافه کند.

بخشی اضافه کرد: طی سال ۱۴۰۲ با توجه به اینکه ذخایر معدن شهرداری قم رو به پایان است، سازمان توسعه عمران موفق شد مجوز برداشت معدن کوهی کهک را برای برداشت مصالح زیرسازی اخذ کند.

وی ادامه داد: در حوزه موتوری و ماشین‌آلات راه‌سازی مسئله اورهال کردن اکثر دستگاه‌ها در دستور کار قرار گرفت و اجرا شد، همچنین دستگاه‌های فرسوده با ماشین‌آلات راه‌سازی نو جایگزین شد.

مدیرعامل سازمان توسعه عمران شهرداری قم تاکید کرد: در مجموع با تعامل و انگیزه‌ای که در سازمان وجود دارد می‌توان آثار مثبت فعالیت سازمان توسعه عمران را در شهر قم مشاهده کرد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید