کد خبر: 405975
۰
۰
نسخه چاپی
مدیرکل اوقاف قم عنوان کرد

آمادگی اوقاف استان قم برای جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی به غزه

مدیرکل اوقاف استان قم گفت: بقاع شاخص باید محل‌هایی را برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به منظور ارسال به غزه در نظر بگیرند.

به گزارش قم پرس ; حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری با اشاره به جنگ غزه و آوارگی چند صد هزار نفر از مردم این منطقه اظهار کرد: کمک‌رسانی به این مردم مظلوم، وظیفه‌ای همگانی برای همه مسلمانان است.
وی افزود: دولت‌های غربی با همه توان پشت رژیم صهیونیستی ایستاده و انواع کمک‌ها را به آنها می‌رسانند ولی از دولت‌های عربی که انتظاری نبود اما آن شور و هیجان برای رساندن کمک به ساکنان غزه در بین مردم این کشورها هم آن طور که باید، دیده نمی‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه پیشتازی مردم ایران در حمایت از مظلومان جهان از جمله مردم غزه اثبات شده است گفت: البته نباید صرفا به راهپیمایی و حمایت سیاسی اکتفا کنیم، بنابراین پیشنهاد می‌کنم در بقاع شاخص، محل‌هایی برای جمع‌آوری کمک‌ها به مردم غزه در نظر گرفته شود.
وی ادامه داد: با توجه به دشواری رساندن کالا به مردم غزه، بهتر است تا آنجا که امکان دارد، کمک‌هایشان نقدی باشد، همچنین باید تبلیغات گسترده‌ای هم در این زمینه انجام شود تا کمک قابل توجهی از سطح استان قم جمع‌آوری و ارسال گردد.
اسکندری با تاکید بر اینکه اگر امکان ارسال کالا هم وجود داشته باشد، در این زمینه هم آمادگی کاملی وجود دارد گفت: بر این اساس بقاع شاخص باید محلی را برای جمع‌آوری کمک‌ها در نظر بگیرند همچنین اگر با ادارات مختلف هم مکاتبه شود، اداره کل اوقاف استان قم آمادگی دریافت و ارسال کمک‌های ادارات و کارمندان را هم دارد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید